שאלות ותשובות

הזמנות מתקבלות ערב קודם עד השעה 00:00

בכדי לדאוג לכם לסחורה טריה בכל יום.

עלות המשלוח הינה 18 ש"ח.

 

המשלוח מגיע באמצעות השליחים שלנו, ארוז בקרטון סגור של "טרי טרי", מסודר ברמה הגבוהה ביותר האפשרית. כל מוצר נארז בנפרד בשקיות מתכלות מיוחדות ששומרות על טריותו, בנוסף ניתן לבחור באופציה "משלוח ירוק" כך שהמשלוח יגיע ללא שקיות ופלסטיק או בשקיות נייר לבחירתכם.

לא, השליח שלנו יכול להשאיר את המשלוח מחוץ לדלת הבית. ניתן להשאיר הערה בעת ההזמנה באתר – במידה ותרצו להכווין את השליח להשאיר את זה במקום ספציפי.

 

כלל המוצרים המגיעים על בסיס יומי ל "טרי טרי" מגיעים עם תעודות כשרות לאותו יום לעניין הפרשת תרומות ומעשרות וכן לאישור עורלה

משהו לא בסדר עם אחד המוצרים? אנחנו כאן!
שירות הלקוחות שלנו יעשה את מירב המאמצים בכדי שתהיו מרוצים.

ניתן לפנות אלינו בוואטאפ, 24 שעות ביממה או במייל שלנו!

מוקד שרות הלקוחות: 050-4443015

או במייל taritaridigital@gmail.com

מינימום הזמנה 199 ש"ח

חלק ניכר מהמוצרים ב"טרי טרי" הינם מוצרים שקילים. לכן לא ניתן בעת ביצוע ההזמנה לדעת את מחיר הסל המדויק, אלא רק את הערכת המחיר המבוססת על הערכת משקלי המוצרים השקילים.

לאחר ליקוט המוצרים לסל ביום המשלוח, המוצרים נשקלים וההזמנה נסגרת בסמוך ליציאת המשלוח לבתי הלקוחות ורק אז מתקבל סכום הקניה המדויק.

תשלום באתר יתבצע באמצעות כרטיס אשראי של אחת החברות המוכרות והפועלות בארץ בלבד, בנוסף ניתן לשלם מעת לעת גם באפליקציות תשלום נוספות כגון, ביט ופייבוקס. ניתן להתעדכן מולנו בנושא זה

החיוב מתבצע רק בתום שקילת המוצרים וסיכום הקניה.

תהליך הרכישה והסליקה באתר מאובטח על פי תקן PCI העולמי המחמיר ביותר המאושר ע"י חברות האשראי לביצוע עסקאות ברשת.

כאשר משלמים באשראי מקבלים חשבונית מס בעת קבלת המשלוח, כאשר משלמים באפליקציית תשלום שונה, רק לאחר גמור התשלום.

מחירי המוצרים משתנים מעת לעת באתר, בהתאם לשינויים במחירי השוק.

בהחלט! פנו אלינו ואנו כבר נדאג לכם!

מוקד שרות הלקוחות: 050-4443015

או במייל taritaridigital@gmail.com

השנה הינה שנת שמיטה, לכן כלל הפירות והירקות שאנו משווקים במשך שנת זו הם תחת השגחה של "היתר מכירה"